Strona 831 z 831 PierwszyPierwszy ... 331731781821829830831
Pokaż wyniki od 12 451 do 12 461 z 12461

Wątek: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi

  1. #12451
    Cytat Zamieszczone przez ziki2000 Zobacz posta
    Super Enzymes NOW dobre i sprawdzone??
    Tia, sprawdzone przez wielu..

    Cytat Zamieszczone przez log Zobacz posta
    Wcale. Jeśli jest problem to wg zaleceń producenta, z reguły zalecają na czczo choć wg badań lepiej z posiłkami a enzymy to wg mnie bujda (magiczny suplement który nic nie daje).
    Po posiłku zawsze, najlepiej z węglami

  2. #12452
    Został mi apteczny Pregnyl i Clostilbegyt w razie co.

  3. #12453
    Do obeznanych w temacie. Lecę do Włoch na tydzień, coś ciekawego z apteki da radę przywieźć? Tadka aktualnie dostanę?

  4. #12454
    Sztywny Pal Azji
    Dołączył
    Aug 2017
    Postów
    2 384
    Cytat Zamieszczone przez damyen Zobacz posta
    Dzięki za odp. Właśnie próbuje coś ogarnąć z flakami i rozpędzeniem apetytu. Bo czasami mam kichy zawalone i uczucie pełnosic. Spróbuje z tymi probiotykami. Ogólne fajnie sie temat rozwinął
    Bez kitu, odpowiem w tym temacie . Różne szczepy bakterii działaja na różne schorzenia. Więc nie ma co brać tego samego probiotyku co znajomy. Poza tym jakośc preparatow w PL jest koszmarna, 90 proc. ma mniej bakterii niż deklaruje producent. Tu jest paragraf o tym:
    https://dietetykanienazarty.pl/b/sup...FHbBC86lTxbxso ale bez szczegółów. Możesz natomiast przeguglowac nazwy szczepów z tego przeglądu Cochrane i zobaczyć czy coś ma udokumentowane dzialanie na kichy. Bo na odporność to Dicoflor Bayera, ale pewności co do jakości też nie ma. A jeśli tak, to czy jest w PL dostępne z jakiejś godnej zaufania firmy FARMACEUTYCZNEJ.

  5. #12455
    Zwierzokoks Awatar prosekto
    Dołączył
    Aug 2011
    Lokalizacja
    wwa
    Postów
    3 771
    Cytat Zamieszczone przez wojtqq Zobacz posta
    Do obeznanych w temacie. Lecę do Włoch na tydzień, coś ciekawego z apteki da radę przywieźć? Tadka aktualnie dostanę?
    tada nie dostaniesz bo biomedica od jakiegos czasu w upadlosci, wiec mozesz od syndyka kupic:-)
    dostaniesz tationil, glutathion i rition. z czgo tationil jst najlepiej zrobiony, lekko wchodzi i suer sie rozpuszcza a rition jest najbardziej bolesny wiec zazywam tylko i.v. mi udalo sie rowniez kupic testovis kilka opakowan, ale to na poludniu Wloch w centrum czy na polnocy nawet mozesz nie dostac glutationu bez recepty
    «Czy On jest grzesznikiem, tego nie wiem. Jedno wiem: byłem niewidomy, a teraz widzę»

  6. #12456
    A ten tadek w proszku czy granulkach lipa ? bo jak pamietam na sfd pisali ze shit :>

  7. #12457
    Czy mial ktos doswiadczenie z,,witaminkami"z Tajlandi.Wybieram sie na wakacje,
    wiec przy okazji....
    Jest cos wartego uwagi?Pozdrawiam.

  8. #12458
    Zwierzokoks Awatar prosekto
    Dołączył
    Aug 2011
    Lokalizacja
    wwa
    Postów
    3 771
    Cytat Zamieszczone przez robmen Zobacz posta
    Czy mial ktos doswiadczenie z,,witaminkami"z Tajlandi.Wybieram sie na wakacje,
    wiec przy okazji....
    Jest cos wartego uwagi?Pozdrawiam.
    nie warto. 2 razy mialem mete z Tajlandii przywozona i 2 razy metyl w srodku
    to nie sa juz czasy cetabonu czy testolicu
    Ostatnio edytowane przez prosekto ; Wczoraj o 14:27
    «Czy On jest grzesznikiem, tego nie wiem. Jedno wiem: byłem niewidomy, a teraz widzę»

  9. #12459
    Chłopaki ze squibba działają czy maja jakas przerwę?

  10. #12460
    jak stoi firma neogenica ? zajadał ktoś od nich BPC 157 ? gdzie dorwe dobre BPC ?

  11. #12461
    Ścięgno sarny
    Dołączył
    Dec 2013
    Lokalizacja
    z Domu
    Postów
    181
    neogenica ma dobre bpc,uk peptides rowniez,androchem uzywam caly czas na zmiane z uk pep. i działa jak nalezy
    Praca nad sylwetką daje satysfakcje,kiedy suple idą w tle ...nelson1987@safe-mail.net

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Dołącz do nas na FB

Partnerzy

MMA odzywki sklep plany treningowe spalacz tłuszczu legginsy