Strona 1 z 85 1231151 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 1269

Wątek: magnez - jaki polecacie ?

  1. #1

    magnez - jaki polecacie ?

    jak to jest z tymi chelatami magnezu? raz slysze, ze to mit itd.
    jak sie ma cytrynian magnezu wlasnie do chelatow ?
    jaki polecacie magnez ogolnie ?

  2. Chcesz spalić tłuszcz?

    spalacz tluszczu
  3. #2
    Niby reklamują że cytrynian ma 90% wchłanialności,ja stosowałem Slow Maga,ale lepiej czuje się po Chela mag b6 forte,do tego piję Megnesię,sporo ma magnezu na butelkę.Łatwiej jest dostarczyć dobry wapń,gotujemy 2 jajka na twardo,na noc czyste skorupki wkładamy do 3 litrów wody,dodajemy cytrynę i mamy cytrat wapnia.

  4. #3

  5. #4
    Powyżej 250 mg magnezu na raz nie jest zbyt dobre,jego wchłanialność spada z 80% do 50%,spróbowałbym na mniejszych dawkach,mój ojciec kupił 60 kap po 100 mg za 5 zeta.

  6. #5
    cytrinianu? to co to za magnez?

  7. #6
    Tak cytrynian,w aptece kupił(superpharm),nie pamiętam nazwy.

  8. #7
    w zma bierze sie 450mg na raz i jest spoko.
    ja sie przymierzam do tego http://allegro.pl/chlorek-magnezu-6h...985206396.html

  9. #8
    Pewnie dlatego taka dawkę bo przy tej ilości zamula.

  10. #9
    Tyle tego magnezu jest ze juz sie pogubilem jaki teraz magnez wychodzi najlepiej cenowo jezeli mowa o tych niby lepiej wchlanialnych typu slow mag itp...?

  11. #10
    w tym przypadku naprawdę wystarczy 1 kapsułka dziennie?

    bo na zdrowy rozum wydawałoby się, że trzeba ze 3, ale cholera wie - to jakieś lepiej wchłanialne formy Mg?

  12. Wybierz suplementy dla siebie

  13. #11
    az tak lepiej wchlanialne nie sa ;-) dobrze myslisz, 3 to rozsadna wartosc

  14. #12
    soltys, myslisz ze ten chlorek magnezu bedzie najlepszym rozwiazeniem w tej cenie ??

  15. #13
    Best Body Liquid Magnesium polecam.

  16. #14
    to ile kto potrzebuje Mg dodatkowo z tabletek to kwestia indywidualna więc jak możecie polecac 2 czy 3 tabsy?
    Przeliczcie ile Mg spozywacie?
    www.Mr-Trener.pl - Trener Personalny Warszawa i okolice

  17. #15
    Magnez w formie kaps dojelitowych, ponieważ magnez wchłania się dopiero w jelicie cienkim.

    Cala ta gadanina o chelatach to tylko marketing. Chelaty mają sens, lecz przy kroplówkach/zastrzykach, czyli podawaniu bezpośrednim.

    Slow-Mag

    Magvit

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Dołącz do nas na FB

Partnerzy

MMA odzywki sklep plany treningowe spalacz tłuszczu legginsy