Strona 72 z 145 PierwszyPierwszy ... 2262707172737482122 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 066 do 1 080 z 2169

Wątek: INTERMITTENT FASTING- Pytania i Odpowiedzi

  1. #1066
    Generalnie jesli o mase chodzi to trzeba by okno z 10 h zrobic. Ta dieta jest super, ale na rekomp z oknem do 4 h jedzenia. Masowac tez sie da, ale jesc trzeba o wiele dluzej w ciagu dnia.

  2. #1067
    Jaszczomp BF Awatar Clever
    Dołączył
    Apr 2009
    Lokalizacja
    inąd
    Postów
    7 108
    Ad. robienia masówki na IF poteoretyzujmy sobie.

    Załóżmy, że ktoś ma okno żywieniowe 8h.

    Jest na plusie kcal.

    Co się dzieje z kaloriami, które są 'nadwyżką'?


    Zakładamy, że trening ogarniety i ułożony pod cel.
    Ostatnio edytowane przez Clever ; 04-03-13 o 21:41

  3. #1068

  4. #1069
    Romantyk

  5. #1070

    Lightbulb

    heheh
    Co tu będziemy o teorii gadać. Ja w oknie od 1 h do 2 h codziennie zjadam 4/5 tyś kcal przy zapotrzebowaniu teoretycznym 2,5 tyś kcal. i co? I nic! Żrę jak świnia za przeproszeniem i waga stoi w miejscu, a teoretycznie powinienem paść się. Fakt faktem zawsze ćwiczę na czczo...

    -------------edit

    Podsumowując: żeby masować okno musi być długie, wydaje mi się, że co najmniej 10 h!
    Ostatnio edytowane przez usuniety. ; 04-03-13 o 22:32

  6. #1071
    Mnie z kolei nawet przy 20h poście i treningu FBW na czczo, +500-1000kcal podlewa.
    Ja stosuje IF tylko dlatego, że nie potrafię zjeść małych posiłków w ciągu całego dnia.

    Jakbym miał przykładowo 5 posiłków dziennie, to po pierwszym nie mogę się doczekać już drugiego a tak to organizm jest przyzwyczajony do pory jedzenia i wtedy mogę zjeść raz, dwa ale porządnie.

    A uważam, że masę też da się zrobić i do tego lepszej jakości niż typowa masówka 5x ryż, kurczak bo tutaj przynajmniej idzie czysty mięsień/recomp a nie mięso +fat.

    Dobrze Clever napisała, co jak mamy wszystko dopracowane a zjemy +2-3tys kcal i to nie ze śmieci? Wysramy?

  7. #1072
    Cytat Zamieszczone przez jarcow Zobacz posta
    heheh
    Co tu będziemy o teorii gadać. Ja w oknie od 1 h do 2 h codziennie zjadam 4/5 tyś kcal przy zapotrzebowaniu teoretycznym 2,5 tyś kcal. i co? I nic! Żrę jak świnia za przeproszeniem i waga stoi w miejscu, a teoretycznie powinienem paść się. Fakt faktem zawsze ćwiczę na czczo...

    -------------edit

    Podsumowując: żeby masować okno musi być długie, wydaje mi się, że co najmniej 10 h!
    potwierdzam

    przy 4,5 tys b. dobrej jakościowo michy waga stała a nawet zaczłąem tracić
    zapotrzebowanie to ok. 3300...

  8. #1073
    Jak widać nie u każdego to działa ja lecę 18/6 w dt, w dnt mam 20/4 czasem więcej i masa idzie siła też.

  9. #1074
    To i ja swoje przemyślenia o IF napisze. Na IF jestem od września z początku 6h żywienia później w 4h, w 3 miesiące bardzo fajny recomp wyszedł +1kg wagi i lekki spadek tłuszczu. Później masa 4h jedzenia przez 2 miechy i 6-9h przez kolejny miesiąc i z 87 na 93 w porywach 95 kg. Jadłem wtedy 3,5tyś kCal w DNT i 4-4,5tyś kCal w DT przy czterech treningach siłowych i bieganiu około 30 km tygodniowo. Głównie niestety przybyło wody i tłuszczu, ale tak mozna przytyć na IF i siła na plus także.
    Osobiście uważam, że jedzenie w 4 godziny lub mniej to bezsens i bardziej ciekawostka ,że można prawie cały dzień nie jeść nie obawiając się o "spadki'" , do 4h może się jedynie przydać na krótki okres maksymalnie miesiąc na końcówce redukcji. Żeby opinia była pełna jeszcze troche o treningu treningi na czczo, też bardzo fajnie się robi, moc jest tylko na krótki okres czasu, 45-60 min, przy dłuższych treningach brakuje mocy na końcówkę. Ode mnie to by było na tyle.
    "Fuck your advice, I walk the path of the psychos"

  10. #1075
    Trenuje rano na czczo . Widzialem przykladowy dzien dla takiego schematu i w nim jest trening o 6-7 i jedzenie 12-13. Niestety mi tak nie pasuje. Czy moge leciec schematem trening 7-8. Jedzenie start 16? Czy jednak jest za duza przerwa miedzy treningem a 1 posilkiek? w miedzy czasie bede pic 3 porcje bcaa po 10g. Celem jest redukcja.. Trening RPT

  11. #1076
    Cytat Zamieszczone przez KeNiO Zobacz posta
    potwierdzam

    przy 4,5 tys b. dobrej jakościowo michy waga stała a nawet zaczłąem tracić
    zapotrzebowanie to ok. 3300...
    U mnie się to tylko dzieje, gdy wszystko zjem w jednym posiłku (do 2 h). Wtedy kompletnie nie tyję nawet jeśli zjem +60/80/100% zapotrzebowania.

  12. #1077
    Sezonowiec Awatar Malcerz2
    Dołączył
    Feb 2013
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    297
    Przy masowaniu na IF nie trzymałbym się tak sztywno okna żywieniowego, bardziej bym zwracał uwagę na okno anaboliczne, które trwa około 24h po treningu. Wiec w dni treningowe sądze że lepiej jest jeść dłużej, a w DNT trzymać dłuższy post. No i przed treningiem zjeśc jakieś ~20% planowanych kalorii, najlepiej B+T.
    Stosuje takie zasady na redukcji a idzie mi delikatny rekomp ale przy mocnym obcięciu kalorii.

    W ogóle to nie wierzę w teorię bilansu kalorycznego. Nie potrafię zrozumieć skąd organizm może wiedzieć jaki ma być ten bilans. Wątroba nie ma żadnego rachmistrza który by liczył czy już zjedliśmy tyle by się zgadzało czy nie. To wszystko działa inaczej. Organizm zaspokaja swoje _bieżące_ potrzeby energetyczne z tego co w danej chwili ma do dyspozycji. Jemy - posiłek trawi się przez ileś(nawet naście) godzin, dostarczając w tym czasie energii i składników budulcowych. Jak jest tego za dużo, to zależnie od stanu hormonów(pewnie głównie insuliny)zagospodaruje to na tłuszcz i/lub mięśnie. Gdy mamy post(a to co miało być strawione - zostało), a poziom insuliny jest niski głównym źródłem energii jest tłuszcz z tkanki tłuszczowej. Wszystko zalezy od chwilowych potrzeb organizmu. Jest wysiłek potrzeby są wieksze, nie ma wysiłku - potrzeby są niższe. Bilans można stwierdzić dopiero post factum znając swój wydatek energetyczny(ale niby skąd).
    IF ma tą zalete że pozwala rozdzielić metabolizm na czas budowy(okno żywieniowe) i czas w którym trzeba korzystać z energii w facie.

  13. #1078
    Widze spore poruszenie w tym temacie. Ale nikt nie ma czasu i checi zeby zajzec temat czy dwa nizej. Panowie jeśli jest tu ktos kto zechce ocenic moja diete to bardzo bym prosil .

  14. #1079
    Trener Personalny Awatar Mawashi
    Dołączył
    Mar 2009
    Lokalizacja
    Wiórkowo
    Postów
    8 612
    a kto tu ocenia diety?

  15. #1080
    Trener Personalny Awatar Mawashi
    Dołączył
    Mar 2009
    Lokalizacja
    Wiórkowo
    Postów
    8 612
    Cytat Zamieszczone przez Malcerz2 Zobacz posta
    Przy masowaniu na IF nie trzymałbym się tak sztywno okna żywieniowego, bardziej bym zwracał uwagę na okno anaboliczne, które trwa około 24h po treningu. Wiec w dni treningowe sądze że lepiej jest jeść dłużej, a w DNT trzymać dłuższy post. No i przed treningiem zjeśc jakieś ~20% planowanych kalorii, najlepiej B+T.
    Stosuje takie zasady na redukcji a idzie mi delikatny rekomp ale przy mocnym obcięciu kalorii.

    W ogóle to nie wierzę w teorię bilansu kalorycznego. Nie potrafię zrozumieć skąd organizm może wiedzieć jaki ma być ten bilans. Wątroba nie ma żadnego rachmistrza który by liczył czy już zjedliśmy tyle by się zgadzało czy nie. To wszystko działa inaczej. Organizm zaspokaja swoje _bieżące_ potrzeby energetyczne z tego co w danej chwili ma do dyspozycji. Jemy - posiłek trawi się przez ileś(nawet naście) godzin, dostarczając w tym czasie energii i składników budulcowych. Jak jest tego za dużo, to zależnie od stanu hormonów(pewnie głównie insuliny)zagospodaruje to na tłuszcz i/lub mięśnie. Gdy mamy post(a to co miało być strawione - zostało), a poziom insuliny jest niski głównym źródłem energii jest tłuszcz z tkanki tłuszczowej. Wszystko zalezy od chwilowych potrzeb organizmu. Jest wysiłek potrzeby są wieksze, nie ma wysiłku - potrzeby są niższe. Bilans można stwierdzić dopiero post factum znając swój wydatek energetyczny(ale niby skąd).
    IF ma tą zalete że pozwala rozdzielić metabolizm na czas budowy(okno żywieniowe) i czas w którym trzeba korzystać z energii w facie.
    1. ja nie wierzę w teorię zamachu smoleńskiego

    2. i jak zauważyłeś, zaspokaja potrzeby. tylko twój organizm potrzebuje więcej a np. mój mniej energii i makroskładników. na bilans 0 każdy z naszych organizmów potrzebuje inną ilosc kcal/dzień/tydzień

    generalnie czytając twoje wywody widać, że masz mgliste pojęcie o żywieniu i tym jak organizm gospodaruje energią i składnikami pokarmowymi

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Dołącz do nas na FB

Partnerzy

MMA odzywki sklep plany treningowe