Strona 373 z 375 PierwszyPierwszy ... 273323363371372373374375 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 5 581 do 5 595 z 5621

Wątek: Epi - jakie na topie itd

  1. #5581
    Poczciwy dzik
    Dołączył
    Dec 2011
    Postów
    1 026
    Jak dla mnie to im dalej na oralach tym gorzej czyli jak na początku jest u Ciebie źle to lepiej nie będzie.
    Skoro wiesz ze małe dawki Cię robią to po co dałeś 40 Epi skoro zalecane jest 30.
    Kwestia minerałów to dobry trop, nie przesadzasz z solą lub może jesz jakąś multiwitamine?

  2. #5582
    Cytat Zamieszczone przez log Zobacz posta
    Jak dla mnie to im dalej na oralach tym gorzej czyli jak na początku jest u Ciebie źle to lepiej nie będzie.
    O, to to to. Jeśli z IPP jest zgaga, to będzie co najwyżej gorzej

  3. #5583
    Sztywny Pal Azji
    Dołączył
    Jan 2014
    Lokalizacja
    Wałbrzych
    Postów
    1 671
    No wlasnie po IPP zgagi nie ma tj pomaga wiec jem.
    Dzis akurat zgagi brak.
    Czemu dalem 40mg ? Bo do tej pory lecialo 30mg 2 razy i chcialem zobaczyc roznice tj czy beda jakiekolwiek plusy ponad minusy.

  4. #5584
    Ja np. przy braniu tury miałem tak samo delikatną zgagę bez ipp i biorąc ipp. Bardzo to nie przeszkadzało, więc 2 msc się pomęczyłem, ale to co piszesz, że musisz z ciężarów schodzić na takim combo, to trochę słabe

  5. #5585
    Cytat Zamieszczone przez Vaadeer Zobacz posta
    Co do postów powyzej.
    Zjebany nie jestem, tj zakladam ze pierwszy tydz to nie problem , moze sie unormuje tj ta zgaga itp.
    Jest to o tyle dziwne ze wczesniej nigdy nie mialem takich problemów na oralach jak obecnie.
    Z drugiej strony na mostku leciala ostaryna w celu regeneracji stawow itp i to tutaj zaczely sie problemy ze zgagą tak naprawdę.
    Ale chyba czym czlowiek starszy tym gorzej.
    Co do pompy to fakt, jest to dziwne bo taki efekt mega pompowania mialem ale raczej pod koniec cyklu, nie na starcie jak srodki juz dobrze krecily.
    Ogolnie ja to wrazliwy jestem, tj patrzac na moje dawki to to co i jak mnie robi zawsze dziala nadwyraz efektywnie.
    Zobaczymy po drugim tyg jak nie bedzie poprawy yo zmniejsze dawke a jak wciaz nie to jebac, poczeka na lepszy czas.
    Jakkolwiek po tyg siedzi mniej wody o wiele, wizualnie widac roznice a waga stoi w okolicy 108/109.
    starośc nie radość

  6. #5586
    Sztywny Pal Azji
    Dołączył
    Jan 2014
    Lokalizacja
    Wałbrzych
    Postów
    1 671
    Jak kogos to obchodzi, co tam u mnie.
    Tak wiec jakos tydzien temu, umarl mi apetyt.
    Tj kompletnie brak checi jedzenia.
    Brak jakiegokolwiek ssania, checi jedzenia.
    4dni jadlem 1 posilek na sile / cos slodkiego itp.
    Zredukowalem dawke z 40mg epi + 20mg.mety na 30mg epi tylko.
    Dodatkowo po jedzeniu mega bol i dyskomfort.
    Przelezalem 3 dni w lozku tylko lezac i spiac i sluchajac od zony jak.ja moge tak symulowac...
    Mimo ze brak zgagi to po wrzuceniu IPP apetyt wraca.
    Dodatkowo co do IPP to po omanoprazolu mega wiekszy apetyt i brak wzdec gdzie po Pantoprazolu jednak brzuch wyjebany i co chwile.sie odbijalo.
    Po zredukowaniu dawki pierw lecialo 40mg omaprezolu, verdin i inne ziola/krople.zoladkowe na paczki , duzo probiotykow, kefirow itp.
    Do tego rano naczczo semie lniane zalane wrzatkiem dzien wczesniej itp.
    Po 3 dniach zrobilo sie lepiej tj bąki/wzdecia i sraka ale.apetyt jakos ruszyl.
    Dzis 5ty dzien i juz jest w 90% ok.
    Mega ssie na jedzenie, wzdec brak, stolec normalny.
    Po takik czasie jedna zdrowa kupa a tyle radosci.
    I to tyle.
    Pierwszy raz tak mnie poskladal.oral w tak krotkim czasie.
    Non stop lecialy rozne oslonki na watrobe a mimo to chuja to dalo bo padlo wczesniejsze ogniwo.

  7. #5587
    Zwierzokoks Awatar fosa
    Dołączył
    May 2011
    Lokalizacja
    ביילסקו
    Postów
    3 777
    Cytat Zamieszczone przez Vaadeer Zobacz posta
    Przelezalem 3 dni w lozku tylko lezac i spiac i sluchajac od zony jak.ja moge tak symulowac...
    moze nie wie ze cpasz

  8. #5588
    Jaszczomp BF Awatar Poki
    Dołączył
    Mar 2011
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    7 150
    Teraz wróć do towaru i zweryfikuj czy nie miałeś grypy żołądkowej.
    ....:::: HeaVeN....HeaVeN'S BoDieS..WhIrL ArOunD Me..MakE Me WoNdeR::::....

  9. #5589
    Jak dla mnie to album organizm po paru latach zupelnie inaczej reaguje na stałe albo w tych oralach teraz nie siedzi to co kiedyś. Kiedyś epi jadłem jak cukierki i nie miałem żadnych sidow, obecnie poprostu nie toleruje tego, więcej sidow niż pozytywow

  10. #5590
    Cytat Zamieszczone przez tomczers17 Zobacz posta
    Jak dla mnie to album organizm po paru latach zupelnie inaczej reaguje na stałe albo w tych oralach teraz nie siedzi to co kiedyś. Kiedyś epi jadłem jak cukierki i nie miałem żadnych sidow, obecnie poprostu nie toleruje tego, więcej sidow niż pozytywow
    a propo ,przesyłka dotarła

  11. #5591
    Cytat Zamieszczone przez tomczers17 Zobacz posta
    Jak dla mnie to album organizm po paru latach zupelnie inaczej reaguje na stałe albo w tych oralach teraz nie siedzi to co kiedyś. Kiedyś epi jadłem jak cukierki i nie miałem żadnych sidow, obecnie poprostu nie toleruje tego, więcej sidow niż pozytywow
    Po prostu im starszy człowiek tym kichy gorzej znoszą.
    Prowadzenie i rozpisywanie diet : https://www.facebook.com/nutribalancelublin/

  12. #5592
    Zwierzokoks Awatar prosekto
    Dołączył
    Aug 2011
    Lokalizacja
    wwa
    Postów
    3 721
    Cytat Zamieszczone przez spike Zobacz posta
    Po prostu im starszy człowiek tym kichy gorzej znoszą.
    tee, wszystko sie zuzywa
    «Czy On jest grzesznikiem, tego nie wiem. Jedno wiem: byłem niewidomy, a teraz widzę»

  13. #5593
    Sztywny Pal Azji
    Dołączył
    Jan 2014
    Lokalizacja
    Wałbrzych
    Postów
    1 671
    Cytat Zamieszczone przez Poki Zobacz posta
    Teraz wróć do towaru i zweryfikuj czy nie miałeś grypy żołądkowej.
    Towar nie zszedl. Tj zredukowalem z 40mg epi o 20mg mety na 30mg epi.
    Dzis bylo.kolorowo az po poludniu sie cos z nowu dupczylo i siedze i wegetuje.
    Jebac dostawiam wszystko i wroce za miesiac/dwa.
    Ewidentnie te sarmy na mostku tj osta mialy swoj wplyw i nieuchronny koniec dla mych kich nastal jakos 5tyg za szybko.
    Nic, trzeba bedzie trzymac miske i nie oszukiwac i sie podregenerowac.
    Lepiej niz marnowac towar, jesc i nic z tego nie miec bo ani zryc, ani cwiczyc, ani wegetowac

  14. #5594
    Poczciwy dzik
    Dołączył
    Dec 2011
    Postów
    1 026
    Cytat Zamieszczone przez Vaadeer Zobacz posta
    Towar nie zszedl. Tj zredukowalem z 40mg epi o 20mg mety na 30mg epi.
    Dzis bylo.kolorowo az po poludniu sie cos z nowu dupczylo i siedze i wegetuje.
    Jebac dostawiam wszystko i wroce za miesiac/dwa.
    Ewidentnie te sarmy na mostku tj osta mialy swoj wplyw i nieuchronny koniec dla mych kich nastal jakos 5tyg za szybko.
    Nic, trzeba bedzie trzymac miske i nie oszukiwac i sie podregenerowac.
    Lepiej niz marnowac towar, jesc i nic z tego nie miec bo ani zryc, ani cwiczyc, ani wegetowac
    Ja bym odstawił, przeleczył i nigdy już nie wracał od orali. Chyba że startujesz po medal w Dzikoszynie Wielkim.

  15. #5595
    Poczciwy dzik Awatar Mazee171
    Dołączył
    Nov 2011
    Lokalizacja
    Wa-wa
    Postów
    1 103
    Cytat Zamieszczone przez tomczers17 Zobacz posta
    Jak dla mnie to album organizm po paru latach zupelnie inaczej reaguje na stałe albo w tych oralach teraz nie siedzi to co kiedyś. Kiedyś epi jadłem jak cukierki i nie miałem żadnych sidow, obecnie poprostu nie toleruje tego, więcej sidow niż pozytywow
    Czy na pewno kiedyś jadles epi, a nie cukierki?;-)

    odpowiedź jest bardzo prosta, kiedyś miałeś zdrowe/w symbiozie kichy. pojawiły się orale... każdy kozak nie ma sidow to więcej, krótsze przerwy. po każdej takiej akcji kichy myślimy że się zregenrowaly, a one ledwo zaczęły się odbudowywac i cyk kolejny pakiet orali... do tego probiotyki które myślimy że pomagają, a akurat 1 szczep z naszej kapsułki potęguje efkt mnożenia innego szczepu ktory już nam szkodzi w za dużej ilości... i tak kilka cykli, aż kumulacja dojechania flory jest tak duża, że brzuch się robi jak piłka, wzdęcia od wszystkiego itp... po prostu, kichy nie funkcjonują nawet w połowie swojej wydajności, pojawiaj się zmęczenie, wkurwionie, zmulenie itp...
    więc albo odstawiamy wszystko na długi czas i pozwalamy powróci do homeostazy jelita, albo się męczymy...

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Dołącz do nas na FB

Partnerzy

MMA odzywki sklep plany treningowe spalacz tłuszczu legginsy