Strona 3 z 10 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 45 z 141

Wątek: [ART] Zasada 100 g węglowodanów dziennie

  1. #31
    Obecnie robię rekompozycję z LG i zastanawiam się czy zamiast cardio w DNT zastosować zasadę 100g węgili, jakie jest twoje zdanie ??

  2. #32
    Soja-Turbo-Power Awatar Solaros
    Dołączył
    Sep 2008
    Lokalizacja
    hebźa gurna
    Postów
    8 545
    ale to dwie rozne rzeczy
    i najlepeij zmniejszyc ilosc wegli (w dnt) + dorzucic jakies cardio
    most everything "works," but just because something works well for certain populations doesn't necessarily mean it's ideally suited to reach your goals
    nie odpowiadam na pm!

  3. #33
    Spoko a co sądzisz nad zrobieniem cardio na koniec postu przed pierwszym posiłkiem ?
    Czytałem badania w których stwierdzono że po 16h postu tłuszcze są szybciej utleniane podczas cardio.
    Oczywiście przed cardio bcaa.

  4. #34
    Przy jakiej ilości węgli na redukcji odczuwacie spadek siły ? Ja czuję spory jedząc 80 -sporo błonnika koło 30-40 gram + jem glyco bola/insulin pump myślicie czy podbicie w dni treningowe np. o 100 poprawi parametry siłowe ?

  5. #35
    Poprawi...

  6. #36
    Żagiel
    Dołączył
    May 2011
    Lokalizacja
    Rzeszów
    Postów
    110
    ja nie odczuwam spadkow sily nie jedzac ww.

  7. #37
    ŁukaszK
    Możesz więcej napisać na temat wpływu oleju kokosowego oraz leucyny i lizyny na ketogenezę?

  8. #38
    Zwierzokoks Awatar Adame90000
    Dołączył
    Jan 2010
    Lokalizacja
    Siedmiomilowy las
    Postów
    4 191
    leucyna i lizyna są najbardziej ketogennymi aminokwasami, znałem kiedyś ich metabolizm, rok temu na exam z biochemii

  9. #39
    Sztywny Pal Azji Awatar Lara Croft
    Dołączył
    Nov 2008
    Lokalizacja
    Norwegia
    Postów
    2 317
    Cytat Zamieszczone przez KowalX Zobacz posta
    Spróbuj ziemniaków
    Cytat Zamieszczone przez Adame90000 Zobacz posta
    Mi sie nie chce jesc wegli, ryz, makaron itd. to juz nie dla mnie
    no właśnie, ja ich też nie cierpię, co więcej nie smakują mi bardzo bataty, czy zwyczajne ziemniaki są ok? bo nawet mi smakują czasem, upieczone ze skórą, czy zwykłe są znacznie mniej wartościowe od "słodkich"?
    Byc silnym znaczy być pożytecznym

  10. #40
    Zwierzokoks Awatar Adame90000
    Dołączył
    Jan 2010
    Lokalizacja
    Siedmiomilowy las
    Postów
    4 191
    Co do słodkich to jadłem je ze względu na ich niski indeks glikemiczny(50), pieczone w mundurkach zwykłe ziemniaki będą miały ten indeks wysoki(wg tabel- 85).

  11. Pyszne odżywki białkowe

  12. #41
    Skalar rozważa się możliwość zastosowania suplementacji średniołańcuchowymi kwasami tłuszczowymi i niektórymi aminokwasami w leczeniu chorób neurologicznych, takich jak epilepsja i choroba Alzheimera, właśnie ze względu na ich ketogenność. W tym zakresie są już dosyć obiecujące badania:
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19687389
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15123336

    Lara smak poszczególnych odmian batatów różni się, może akurat miałaś okazję jeść jakieś mniej smaczne odmiany. Mi ogólnie bardziej smakują bataty niż ziemniaki. Ziemniaków upieczonych ze skórą raczej bym nie polecał jako stały element diety ze względu na zawartość alfa-solaniny i alfa-chakoniny.
    Interesuje Cię współpraca indywidualna?

    Chcesz zmniejszyć poziom tkanki tłuszczowej, zwiększyć masę mięśniową oraz poprawić aspekty zdrowotne?

    Napisz do mnie: lukasz.kowalski@180rekompozycja.pl

    Opinie: http://180rekompozycja.pl/opinie

    Konto FB: https://www.facebook.com/180rekompozycja

  13. #42
    Soja-Turbo-Power Awatar Solaros
    Dołączył
    Sep 2008
    Lokalizacja
    hebźa gurna
    Postów
    8 545
    a frytki?

    co do batatoiw robilem chyba z 5 razy podejscie - zawsze konczylo sie na 1-2gryzie
    nie daje rady - nie przemawia do mnie ziemniak o smaku pomaranczy czy melona
    most everything "works," but just because something works well for certain populations doesn't necessarily mean it's ideally suited to reach your goals
    nie odpowiadam na pm!

  14. #43
    zaopserwowałem coś dziwnego-po zwiększeniu ilości węgli do 100g w DNT szybciej pale fat nie wiem z czego to wynika ale thx solaros.

  15. #44
    Soja-Turbo-Power Awatar Solaros
    Dołączył
    Sep 2008
    Lokalizacja
    hebźa gurna
    Postów
    8 545
    a ile miales wczesniej?

    wypowiedz Pana Darka Szukaly:

    'Tłuszcze spalają się w ogniu węglowodanów

    Aby kwasy tłuszczowe mogły ulec calkowitemu spaleniu w pierwszej kolejności muszą zostać zamienione w 'aktywny kwas tłuszczowy' tzw. acylo-CoA.
    Następnie ten 'aktywny kwas tłuszczowy' transportowany jest przy pomocy karnityny do wnętrza mitochondrium. Tam, po odłączeniu od l-karnityny jest w następnej kolejności wprowadzany do tzw. cyklu beta-oksydacji, gdzie jest 'cięty' na mniejsze odcinki tzw. cząsteczki acetylo-CoA. NAstepnie pojedyncza czasteczka acetylo-CoA jest kierowana do tzw. cyklu kwasu cytrynowego (jeżeli tam sie dostanie kwas tłuszczowy ulega całkowitemu spaleniu z wytworzeniem duzej ilosci energii).
    Aby jednak mogła się tam porzedostać musi połączyc sie z kwasem szczawiooctowym. KWas szczawiocotowy moze być jednak wytwarzany tylko w procesie glikolizy z glukozy. Jeżeli nie bedzie glukozy, nie bedzie również kwasu szczawiooctowego z którym mogły by dalej reagować cząsteczki kwasów tłuszczowych. Jezeli ilość cząsteczek acetylo-CoA jest zbyt duza do ilosci kwasu szczawiooctowego (przy niedoborze węglowdanów) wówczas nasila się wytwarzanie związków ketonowych (produktów niepełnego spalania).
    Stad popularne powiedzenie 'tłuszcze spalaja sie w ogniu węglowdanów'.
    W normalnych okolicznoaciach dla zapewnienia prawidłowego procesu spalania tłuszczów wystarczy ok. 180g glukozy. Ponieważ ok. 130g powstaje jej w procesie glukoneogenezy (wytwarzanie endogenne glukozy) uważa sie ze wystarczy 50g z pozywienia. '

    dlatego ~100gram
    'Spożywając 100 g węglowodanów dziennie - nie będziesz w ketozie, ale węglowodanów będzie na tyle mało, że Twoja przemiana materii będzie na wysokich obrotach i będziesz spalał tłuszcz zapasowy i ten, który spożywasz - a nie węglowodany.'
    Ostatnio edytowane przez Solaros ; 16-01-12 o 20:11
    most everything "works," but just because something works well for certain populations doesn't necessarily mean it's ideally suited to reach your goals
    nie odpowiadam na pm!

  16. #45
    max 30g w nietreningowe,w treningowe było 100g ale też podbiłem do 200g (trenuje 2x w tygodniu).
    dzięki za wyjaśnienie.
    Ostatnio edytowane przez kondek ; 16-01-12 o 20:12

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Dołącz do nas na FB

Partnerzy

MMA odzywki sklep plany treningowe spalacz tłuszczu legginsy