Strona 2 z 459 PierwszyPierwszy 12341252102 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 16 do 30 z 6878

Wątek: Azazel: Bob Marley na Jamajce

  1. #16
    Zwierzokoks Awatar Adame90000
    Dołączył
    Jan 2010
    Lokalizacja
    Siedmiomilowy las
    Postów
    4 191
    Daj jeszcze test na sfd to zobaczymy po jakim czasie skarbowka sie przypierrdoli do chlopakow

    Edit:
    widze ze jest juz na sfd
    Ostatnio edytowane przez Adame90000 ; 07-11-11 o 15:58

  2. #17
    Przecież jest na sfd..
    Jak nie przypucujesz, to nikt się do nikogo nie przyczepi..

    Zapewne skarbówka siedzi na formach kulturystycznych i przegląda testy supli

  3. #18
    Zwierzokoks Awatar Adame90000
    Dołączył
    Jan 2010
    Lokalizacja
    Siedmiomilowy las
    Postów
    4 191
    oj tam oj tam, w zasadzie malo prawdopodobne :P

    powodzenia!

  4. #19
    Gwiezdna Gwardia
    Dołączył
    Sep 2008
    Lokalizacja
    strefa 51
    Postów
    9 612
    Cytat Zamieszczone przez AzAzElKK Zobacz posta
    Eeee, co do przyswajalności to nie ma wilekiej róznicy pomiędzy surowymi a ugotowanymi
    Nie, w ogóle

    Coś jak pomiędzy przyswajalnością na poziomie 60 % (surowe) i 90% (po obróbce termicznej).

    Co tam...

    Jazda.

    The true ileal digestibility of raw egg protein was significantly impaired compared with that of cooked egg protein (51.3 &#177; 9.8 vs. 90.9 &#177; 0.8%, P < 0.05).
    http://jn.nutrition.org/content/128/10/1716.full

    Nie wiem, może to nieistotne.

    Ja tam wolę gotowane, smażone itd. A surowe bym jadł w ostateczności

  5. #20
    Az, nie myslales zeby czesc omegi zastapic tranem? Mialbys wtedy naturalne zrodlo vit D.

  6. #21
    Dzieki Knife za info.
    I tak zrobie, jak każe Wodyn

    A ze pisał o jajach, a na surowe zdecydowałem sie sam, aby to szybko wypic i sie nie wybudzać zbytnio, to juz będę walił te gotowane.. Najwyżej zapije woda i jakoś szybko przelecą

    Miniak - D3 przeciez walę 10 000 UI, na co mi wiecej ?
    Chodzi mi głównie o zawartość epa/dha w o3

  7. #22

  8. #23
    Nie, nie o katabolizm chodzi. Katabolizm, to po 30h zdaje się zachodzi dopiero..

    To magiczny trick Wodyna. Nie wiem na jakiej zasadzie działa.

  9. #24
    Kvrwa ile supli
    Aż mi ślinka poleciała.

  10. #25
    Gruba przesada z ilością tych supli
    Ile na to wydałeś ?

    Ciśnij ! Pzdr

  11. #26
    połowy bym nie wziął bo bym zapominał co i kiedy i że w ogole trzeba rać
    hahaha podziwiam że Ci się chce o tym wszystkim mysleć

    ja ostatnio bcaa zapominałem jesc przed treningiem nawet

  12. #27
    Kenijczyk to ty nie bcaa tylko Pamicon

  13. #28
    Jego sprawa ile supli jego kasa.
    Ten trik z jajkami i pobudką nie skreślajcie po to robi by pokazać efekty lub brak.
    Az wcinaj na surowo ja często na noc do blendera surowe jajka twaróg słodzik .
    Powodzenia.
    Ostatnio edytowane przez spike ; 07-11-11 o 18:35

  14. #29
    Soja-Turbo-Power Awatar Solaros
    Dołączył
    Sep 2008
    Lokalizacja
    hebźa gurna
    Postów
    8 545
    Cytat Zamieszczone przez AzAzElKK Zobacz posta
    Eeee, co do przyswajalności to nie ma wilekiej róznicy pomiędzy surowymi a ugotowanymi
    wiec zapodam linciora:
    http://www.sfd.pl/Strawność_białka_j...e-t716858.html

    Wodyn bedzie mial swoje racje
    ale skoro tak wychodzi to po co (byc moze) marnowac ~50%


    o co chodzi z tym zarciem w nocy?
    most everything "works," but just because something works well for certain populations doesn't necessarily mean it's ideally suited to reach your goals
    nie odpowiadam na pm!

  15. #30
    Nosi Zajebiste Stringi Awatar Cezaruozo
    Dołączył
    Apr 2010
    Postów
    862
    Ty niedouczony !
    To jest trik anaboliczny !
    Trzeba oglądać TV SFD

    Wodyn już nie raz o tym mówił.
    Ja też próbowałem, ale żona po pierwszej już pobudce powiedziała, że jak chce robić te dziwne rzeczy to muszę spać osobno, żeby jej nie budzić..... a w salonie bym się nie wyspał.
    Ostatnio edytowane przez Cezaruozo ; 07-11-11 o 19:33

  16. Chcesz spalić tłuszcz?

    spalacz tluszczu

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Dołącz do nas na FB

Partnerzy

MMA odzywki sklep plany treningowe spalacz tłuszczu legginsy